RHK:n toimintakoordinaattori

Toimintakoordinaattorin tehtävä, kausi 2025-2026 

Hakemukset on jätettävä alla olevalla lomakkeella 8.8.2025 mennessä.

Palkka: Per kausi (1.10-30.9) 10.000 euroa + lomakorvaus 11,5% 

Mikäli henkilö laskuttaa y-tunnuksella, yhteenlasketun summan voi kertoa 1,2:lla.

Työ on osa-aikaista ja painottuu talvikuukausille (lokakuu-huhtikuu). Ottaessaan tehtävän vastaan henkilö sitoutuu hoitamaan alla mainitut tehtävät yllä mainitulla kausikorvauksella. Työaika ja -paikka ovat vapaasti valittavissa, mutta on toivottavaa, että toimintakoordinaattori on sesonkihuippuina (joulu/uv, hiihtolomaviikot, pääsiäinen) Rukalla ja pystyy reagoimaan nopeasti operatiivisen toiminnan muutoksiin ja haasteisiin.

Toimintakoordinaattori saa majoittua hiihtokoulun majassa Susussa veloituksetta Rukalla ollessaan. 

Toimintakoordinaattorin tehtävää hakevan ei tarvitse olla RHK:n opettaja tai jäsen, mutta se katsotaan hakijan eduksi, samoin kuin työkokemus hiihdonopetustehtävistä tai matkailualalta.

Seuraavat tehtävät on tarkoitus siirtää puheenjohtajalta, sihteeriltä ja rahastonhoitajalta toimintakoordinaattorille. Tällä hetkellä käytössä olevat työkalut on mainittu otsikoissa. Toimintakoordinaattori voi halutessaan ehdottaa muita työkaluja.

Viestintä (Microsoft 365, Active Campaign) 

  • Päivittäisen sähköpostiliikenteen hoitaminen (rhk@hiihtokouluruka.fi) 
  • Tiedotteiden koostaminen ja jakelu, erityisesti opettajatarpeesta viestiminen Rukakeskuksen ilmoittaman tarpeen mukaisesti 
  • Yhteystietojen ylläpito tiedotejärjestelmässä (Active Campaign) 
  • Intranetin tietojen päivittäminen kauden aikana 
  • Kuukausittaisten yhteistyöpalaverit Rukakeskuksen kanssa (yhdessä pj:n kanssa) 
  • Ajantasainen viestintä hiihtokoulujohtajan ja hiihtokoulun toimistohenkilökunnan kanssa 
  • Toiminnan kehittämiseen liittyvien workshopien tms. järjestäminen
  • Rukalla ollessaan aamupalavereihin osallistuminen mahdollisuuksien mukaan ja opettajien palautteen välittäminen hallitukselle  

Uusien freelanceropettajien rekrytointi ja jäsenhakemusten käsittely 

  • Hakemusten tarkistus ja tarvittaessa lisätietojen kerääminen 
  • Hakijoiden haastattelu puhelimitse/Teamsillä tarvittaessa 
  • Jäsentietojen ylläpito jäsenrekisterissä (Yhdistysavain) ja jäsenviestintä 
  • Freelancerin työehdoista tiedottaminen 
  • Perehdytysprosessiin ohjaaminen 
  • Jäsenhakemusten käsittely (äänioikeudeton); RK:n puollon varmistaminen ja uusien jäsenten ohjeistus, jäsenhakemusten (äänioikeutettu) kerääminen yhdistyksen kokouksiin. 
  • Seniorikausikorttihakemusten käsittely 

Taloushallinnan tehtävät (Talenom Online) 

  • Asiakasrekisterin ylläpito (mukaan lukien jäsenet)
  • Jäsenmaksulaskujen lähettäminen ja seuranta  
  • Hiihdonopetustuntien laskutus ja tietojen koonti palkamaksua varten 
  • Palkanmaksutietojen syöttö opettajien palkanmaksupyyntöjen pohjalta 
  • Saatujen laskujen tarkistus ja hyväksyntä (RHK ry ja Kiinteistö Oy Susu) 
  • Susun majoitusmaksujen seuranta 
  • Budjetin valmistelu 

Yhdistyksen tapahtumien koordinointi 

  • Yhdistyksen kokousten (syys- ja kevätkokous sekä mahdolliset ylimääräiset yhdistyksen kokoukset) kokousjärjestelyt ja kokouskutsujen toimittaminen, hybridikokousten moderointi. 
  • Virkistystapahtumien järjestäminen yhdessä Afterskischoolin kanssa 

Muuta 

  • Työtyytyväisyyskyselyiden toteuttaminen 
  • Sihteerinä toimiminen yhdistyksen hallituksen kokouksissa 
  • Majoittumisen koordinointi (Susun ilmoittautumisten käsittely ja ohjeistus uusille jäsenille ja RHK:hon kuulumattomille) 

Toimintakoordinaattorin haku

*
*
*
*
*
*

Voit liittää CV:si, hiihdonopetukseen liittyviä kurssitodistuksiasi, suosituksia tai muuta tehtävän kannalta oleellista tietoa hakemukseesi.

Tiedostojen maksimikoko yhteensä on 10 Mt.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.